صدور دفترچه بیمه کاغذی متوقف شد.

دانلود فایل بودجه

دانلود فایل بودجه۱۴۰۲

بیمه شدگان دیگر الزامی برای همراه داشتن دفترچه بیمه ندارند. 

طرح حذف دفترچه های بیمه کاغذی و نسخه الکترونیک دو طرح جداگانه هستند، که به موازات یکدیگر پیش می‌روند و هردو یک هدف را دنبال می کنند.

سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفند با توقف تولید دفترچه های جدید کاغذی، گام مهمی را به سمت اجرای نسخه نویسی الکترونیک و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان برمی دارد.

همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه دیگر دفترچه بیمه درمان کاغذی صادر نخواهد کرد.

به این ترتیب مراجعه به پزشک و مراکز درمانی و احراز هویت بیمه شدگان از طریق ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه بیمه امکان پذیر است.

درخصوص مدارک لازم برای احراز هویت نیز برای افراد زیر ۱۸ سال شناسنامه قابل قبول است.

بیمه شدگان جلد دفترچه را هم دور نیندازند. چرا که آن هم یکی از مدارک قابل قبول برای احراز هویت است. همچنین کارت ملی هم قابل قبول است.

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۲۵۲/۱۴۸۲۵۳۳”اعلام ضوابط و شرایط صادرات برخی فرآورده های نفتی از قبیل پارافین، وازلین ، گریس، اسیدهای چرب به صورت پسماندهای روغن خوراکی ،سوخت تقطیری و هیدروکربن حاصل از ضایعات لاستیک و پلاستیک و هیدروکربن حاصل از خاک رنگبر

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۲۵۳/۱۴۹۲۳۵۱”شرط ترخیص کامیون های وارداتی از محل ثبت سفارش صرفاً با سال ساختذ۲۰۱۷ استعلام و اخذ نظر از سازمان محیط زیست خواهد بود 🔹تأیید منشأ ارز قبل از ترخیص کامیون ها الزامی است

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .