مسئولیت و اختیار ثبت‌سفارش،تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد منتقل شد

ثبت سفارش

ثبت سفارش

مسئولیت و اختیار ثبت‌سفارش، تعیین اولویت و تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.

محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در ابلاغیه ای به علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

مسئولیت و اختیار ثبت‌سفارش، تعیین اولویت و تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل می شود و کلیه اقدامات مربوط به تخصیص و تامین ارز و همچنین ترخیص کالا از گمرک به اشکال مختلف با مجوز وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

🔹 کلیه اقدامات مربوط به تخصیص و تامین ارز و همچنین ترخیص کالا از گمرک به اشکال مختلف با مجوز وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

🔹همچنین نهاوندیان در این ابلاغیه اعلام کرده که به منظور حصول اطمینان ناشی از تامین مکفی، به موقع و متناسب نهاده های دامی مورد نیاز کشور به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می شود، تا در شرایط خاص برای واردات نهاده های دامی در چارچوب برنامه زمانی مورد نیاز و بر اساس ابلاغیه ۹۰۸۲۹ مورخ ۱۲/۸/۹۹ موضوع جلسه یکصد و ۷۷ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با ارز حاصل از صادرات بخش کشاورزی یا اشخاص ثبت سفارش کند.

بر اساس این ابلاغیه نهاوندیان، تنظیم بازار زنجیره محصولات مرغ و تخم مرغ با محوریت و بر اساس نظر وزارت جهاد کشاورزی در کارگروه تنظیم بازار اتخاذ تصمیم خواهد شد.

نهاوندیان در این ابلاغیه اعلام کرده که سیاستهای حوزه صادرات نهاده های کشاورزی دام طیور و مرغ و تخم مرغ با محوریت و بر اساس نظر وزارت جهاد کشاورزی اتخاذ می‌شود.

 

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۲۵۷/۱۵۰۰۳۴۹”ساماندهی صادرات محصولات شیشه ای اعلام فهرست واحد‌های مجاز به صادرات محصولات خود تا اطلاع ثانوی

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۲۶۲/۱۵۱۶۲۲۹”نحوه تعیین ارزش صادراتی فرآورده های نفتی 🔹در خصوص فرآورده های نفتی عرضه شده در رینگ صادراتی بورس کالا و انرژی ارزش صادراتی EXW مندرج در حواله بورس ملاک عمل می باشد. 🔹در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک بورس، ارزش صادراتی مندرج در پرتال گمرک ایران ملاک عمل قرار گیرد 🔹ارزش صادراتی قیر طبق قیمت های معامله شده در بورس خواهد بود

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .