حمل و نقل

حمل و نقل ، بارگیری و تخلیه کالا

گروه بازرگانی آریازترخیص در زمینه حمل و نقل بین المللی با انطباق صنعت پیچیده حمل و نقل و تکنولوژی راه را برای انواع حمل ونقل از سراسر جهان هموار ساخته است.

حمل و نقل هوایی:

آریازترخیص این افتخار را دارد که حمل محموله های شما را با هر وزن و حجمی طی عملیات حمل و نقل هوایی از طریق شرکت های هواپیمایی با بهترین و رقابتی ترین قیمت ممکن، به عهده گیرد.در کنار انتقال سریع محموله به محوطه فرودگاه خدمات متعددی باید بصورت دقیق ، منظم و هماهنگ انجام گیرد.

حمل و نقل دریایی:

شرکت آریازترخیص با مشارکت شرکت های کشتیرانی فعال خدمات خود را با قابلیت انعطاف بسیار بالا ارائه میدهد. حمل دریایی از تمامی بنادر دنیا به بنادر ایران و بالعکس

حمل و نقل زمینی:

شرکت آریازترخیص برای کلیه نیازهای شما ، اعم از گروپاژ وکامیون کامل ، راه حلی دارد و آنها را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام می دهد.
شرکت آریازترخیص به منظور تضمین تحویل کالای مشتری با سلامت کامل و در زمان مقرر با شرکتهای معتبر حمل و نقل در اروپا همکاری دارد.

ترانزیت کالا:

شرکت آریازترخیص با داشتن نمایندگی های توانمند در گمرکات سراسر کشور این قابلیت را دارد تا در کمترین زمان محمولات صاحبان کالا را تحت پوشش عملیات ترانزیت خارجی و داخلی قرار دهد.شرکت آریازترخیص در اکثر بنادر مهم و نقاط مرزی و گمرکی کشور حضور دارند

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۲۳۷/۱۳۵۶۹۲۲”ابلاغ ضوابط صادرات شیرخشک صنعتی، کره ، خامه و روغن حیوانی حاصل از کره

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۲۴۰/۱۳۶۰۵۳۶-“ابلاغ تمدید صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و اوزان مختلف تا اطلاع ثانوی

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .