آغاز صادرات برنج ایرانی به روسیه

سود بازرگانی کاهش یافت تصویب سود بازرگانی سال ۱۴۰۱ اجرا از اول سال

سود بازرگانی کاهش یافت تصویب سود بازرگانی سال ۱۴۰۱ اجرا از اول سال

خرید برنج فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک‌دهم شده است.

حسن تقی‌زاده رئیس اتحادیه برنج فروشان بابل:
– سال گذشته نرخ برنج غیرمنطقی افزایش پیدا کرد که نباید روند قیمت‌ها اینگونه صعودی می‌شد و همین موضوع استقبال برای خرید را کاهش داد.
-در سال جاری تجار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متقاضی خرید نیستند.

خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای محدود و در حد رفع نیاز مشتریان شده است و دپو چندانی ندارند و به نظر می‌رسد که روزهای آینده نیز وضعیت بهتر نشود و خرید آنها نسبت به سال گذشته یک دهم شده است.
-سال گذشته فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۳۰ هزار تومان برنج را از کشاورز خریداری و کیلویی ۱۰۰ هزار تومان فروختند. امسال کشاورز کیلویی ۱۰۰ خریداری می‌فروشند فروشگاه کیلویی چند باید برنج ۱۰۰ هزار تومانی را بفروشند که برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد؟
-رئیس اتحادیه برنج فروشان بابل در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود بخشی از برنج ایرانی خریداری و به کشور روسیه صادر شده است آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟

گفت: تعدادی از تجار خصولتی‌ برای تحریک بازار سخن از صادرات برنج ایرانی را مطرح می‌کنند که این موضوع بسیار محدود است،

بطوریکه در حد ۲ تا ۳ کانتینر برنج‌های کیفی شمال کشور از ایران به روسیه رفت اما این موضوع هم نتوانست تبلیغی شود که بازار تحریک شود و از شرایط رکود خارج شود.

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۲۷۶٫۱۴۰۱٫۱۴۷۰۹۱۲”تعیین تضمین دریافتی کلیه ماشین آلات معدنی و راهسازی برای رویه ورود موقت موضوع ماده ۵۰ قانون امور گمرکی بمیزان معادل حقوق ورودی بعلاوه ۵۰ درصد ارزش

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۲۷۷٫۱۴۰۱٫۱۴۸۱۶۶۹”ارسال نتایج استاندارد سازی شده محصولات تولیدی یک شرکت‌های تولیدکننده فرآورده های نفتی جهت صادرات فرآورده های نفتی تولیدی صرفاً محصولات کدگذاری شده به میزان ظرفیت تولید سالیانه مندرج در پروانه بهره‌برداری

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .