گشایش ارزی جدید

بانک مرکزی

بانک مرکزی

– ۳۰۰ میلیون یورو از منابع بانک مرکزی ایران در عراق عرضه و معامله شد
– بعد از یک وقفه یک ساله امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه و به فروش رفت.
– این مبلغ علاوه بر سایر تأمین ارزهای روزانه صورت گرفته در سامانه نیما است که آمار آن هر روز اعلام می شود.
– بازرگانان و تجار با این گشایش ارزی قادر خواهند بود تا ضمن تسریع در انجام فرآیندهای تجاری و بانکی از محل منابع مربوطه در عراق تقاضاهای ارزی خود را جهت واردات کالاهای اساسی با سرعت بیشتر و به نحو مناسب تری پوشش دهند.

براساس این گزارش متعاقب سفر هیأت بانکی – تجاری کشورمان به عراق طی روز‌های اخیر و انجام مذاکرات با بانک مرکزی عراق و یکی از بانک‌های تجاری زیرمجموعه، گشایش‌های ارزی جدیدی در زمینه استفاده از منابع موجود در آن کشور پس از بیش از یک سال وقفه دوباره از سرگرفته شد و طی روز جاری از همین محل بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه و به طور کامل فروش رفت.

همچنین بازرگانان و تجار با این گشایش ارزی قادر خواهند بود تا ضمن تسریع در انجام فرآیند‌های تجاری و بانکی از محل منابع مربوطه در عراق تقاضا‌های ارزی خود را جهت واردات کالا‌های اساسی با سرعت بیشتر و به نحو مناسب تری پوشش دهند.

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۲۹۱٫۱۴۰۱٫۱۵۹۱۰۷۲”اجرایی شدن مرحله اول فرآیند سیستمی اتصال پروانه ورود موقت به اظهارنامه صادرات از محل ورود موقت از اول بهمن

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : ” ٫۱۴۳٫۱۴۰۲٫۱۵۱۳۲۲۰”ابلاغ نحوه تحویل نمونه های شاهد محموله های نفتی صادراتی تعیین تکلیف شده به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پس از انقضای مهلت نگهداری یا صدور رای نهایی مرجع رسیدگی کننده

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .