لیست برندهای مجاز خودرو برای واردات خودرو

5b93c547ce1e9447a9f0a3d10a7f5b88

سازمان ملی استاندارد ایران دستورالعمل واردات خودروهای کارکرده را منتشر کرد. خودروهای کارکرده از کسب مجوز از سازمان استاندارد و محیط زیست معاف شدند.

رای واردت خودرو سازمان ملی استاندارد ایران دستورالعمل واردات خودرو‌های دست دوم را با تصویب اولیه در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ منتشر کرد که هدف از تدوین این دستورالعمل، تعیین رویه برای ارزیابی و صدور تاییدیه وسائل نقلیه دست دوم وارداتی بر اساس الزام‌ها و ضوابط فنی است. این دستورالعمل از نوع برون سازمانی و تحت کنترل است. این دستورالعمل برای تمامی وسایل نقلیه دست دوم واردات در گروه O – M – N است.

مسئولیت اجرا و اطلاع این دستورالعمل بر عهده اداره‌های کل استانی و دفتر ارزیابی کیفیت کالا‌های صادراتی و وارداتی و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل نیز بر عهده هیئت نظارت است. سیله نقلیه دست دوم وارداتی نباید دارای یکی از عیوب ایمنی طبق کاربرگ «دسته‌بندی عیوب ایمنی، عملکردی و ظاهری» باشد.

در صورتی که تعویض و اصلاح با قطعات غیراصلی از قبیل اقدامات عرضه شده در خدمات پس از فروش انجام شود، باید قطعات تعویضی دارای استاندارد‌ها و الزامات تعیین شده باشد.

برندهای مجاز خودرو برای واردات: بنز، بی‌ام‌و، سئات، اشکودا، آئودی، فولکس‌واگن، مینی، اپل، ولوو، فیات، مازراتی، رنو، پژو، مان، اسکانیا،ایویکو، تویوتا، نیسان، سوزوکی، هوندا، لکسوس، میتسوبیشی، مزدا، کیا، هیوندای، سانگ‌یانگ.

مشاهده قبلی

چگونگی برخورد با فرار مالیاتی واردات از صادرات

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۸۲٫۱۴۰۲٫۸۳۲۹۱۱”بخشنامه موضوع فهرست تکمیلی ترخیص باقیمانده کالاهای اساسی «بخش غیر دولتی»

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .