سامانه فروش ۶ خودروی وارداتی باز شد

سامانه یکپارچه خودروی وارداتی باز شد.

سامانه یکپارچه خودرو حذف نمیشود.

متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir با اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی ثبت نام کنند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به‌روزرسانی خودروها در سایت انجام شده است و شش مدل خودروی جدید در این سامانه قرار گرفته است.

در این نوبت سایپا با عرضه چانگان CS55، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL5، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS7، کوشا خودرو با خودروی کیا سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا حضور خواهد داشت.

مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم این خودروها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

قرار است با بارگذاری مشخصات خودروها متقاضیان نسبت به انتخاب آنها اطلاع پیدا کنند، البته باید سازمان حمایت جزئیات قیمت ها را به شورای رقابت ارسال کند تا این بخش با بررسی آنها قیمتها را به تصویب برساند. بر همین اساس بعد از نهایی شدن قیمت ها خودروها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نام شرکتنام خودرو
کوشا خودروکیاسلتوس
سایپاچانگان CS55
ماموت خودروفولکس واگن جتا
پارس خودروزوتی DL5
کرمان خودروهیوندای النترا
معین خودروتویوتا کرولا

 

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : “۹۳٫۱۴۰۲٫۹۷۱۷۳۷”ابلاغ بلامانع بودن اخذ ضمانت نامه بانکی معادل %٢ على الحساب مالیات متعلقه با سررسید پرداخت دو ماهه برای پرداخت مالیات علی الحساب صادرات مواد خام و نیمه خام۱

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۹۲٫۱۴۰۲٫۹۷۸۶۹۷”بخشنامه تاکیدی دفتر ارزش بر بخشنامه های قبلی بصورت تجمیع شده جهت نظارت و کنترل مناسب بر نحوه ترخیص انواع پارچه‌های رومبلی ، متقال ، پلی استر ، آغشته یا مطبق با PVC و…. – تأکید بر عدم پذیرش اسناد ناقص و کلی گویی شده و با واحد‌های نا متعارف و دقت در ارزیابی و نمونه برداری و تعیین ارزش

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .