افتتاح مرز رسمی ریمدان

download

مرز رسمی ریمدان با حضور وزیر راه و مقامات پاکستانی رسما افتتاح شد

▫️به  گزارش پایگاه خبری ؛ مرز ریمدان ایران و گبد پاکستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، وزیر تولیدات دفاعی پاکستان و سایر مسوولان و معاونان وزرای کشور، خارجه و صنعت و معدن به صورت رسمی افتتاح شد.

▫️ با افتتاح مرز رسمی ریمدان تبادل کالا به صورت قانونی انجام و تردد مسافر نیز با گذرنامه صورت خواهد گرفت.مرز ریمدان یک فرصت و نعمت برای توسعه و پیشرفت منطقه محروم دشتیاری و حوزه شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان است که مردم از ده ها سال پیش در انتظار چنین روزی برای اعلام رسمی شدن این مرز بودند. 

▫️مرز ریمدان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان با چابهار ۱۲۰ کیلومتر و تا گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

مرز ریمدان شهرستان چابهار برای جابجایی کالا و مسافر بین ایران و پاکستان در مراسمی با حضور استاندار سیستان وبلوچستان، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار، فرماندار و جمعی از مدیران کل استانی، معاونان استاندار و قشرهای مختلف مردمی رسما آغاز بکار کرد.

مشاهده قبلی

Ladesbet Spor Bahisleri Seçimi

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : “۱۹۹/۱۱۶۲۰۷۳”دستورالعمل رجیستری تلفن همراه مسافر بصورت غیر حضوری ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک ۲-ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه 🚫 در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد 🔹مسافرین ورودی به کشور از تاریخ ۱۲ تیر ۹۹ تا اول دی۹۹ می توانند بصورت غیر حضوری از طریق سامانه نسبت به انجام فرآیند رجیستری گوشی خود اقدام کنند 📌 سایت گمرک ایران جهت رجیستری تلفن همراه مسافر فعال شد https://epl.irica.ir/ImeiRegister 📌توجه : سامانه EPL به سامانه گذرنامه ناجا متصل است چنانچه در بازه زمانی فوق مسافر وارد کشور نشده باشد یا اساساً مسافر نبوده باشد امکان رجیستری میسر نیست

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .