گمرک کازرون افتتاح شد

گمرک ایران

نخستین محموله از گمرک نوپای کازرون به خارج کشور صادر شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

در حاشیه مراسمی که روز پنجشنبه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در محل گمرک کازرون برگزار شد، فرماندار ویژه کازرون به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:‌ پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از افتتاح گمرک در کازرون، نخستین محموله شامل انواع آب‌میوه و عرقیات گیاهی محصول تولید کارخانجات کازرون از گمرک این شهرستان به مقصد کشور قطر بارگیری و ارسال شد.

نخستین محموله محصولات تولیدی کازرون به ظرفیت ۷۵ تُن از گمرک نوپای این شهرستان به مقصد کشور قطر بارگیری شد.

محمدعلی بخرد اضافه کرد: این شروع خوبی برای تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌ها و موسسات در منطقه ویژه اقتصادی کازرون محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از ظرفیت گمرک، به صادرات محصولات خود بپردازند.
فرماندارویژه کازرون با اشاره به موقعیت خوب سرمایه گذاری درمنطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت: انتظار است که شرکت شهرک های صنعتی استان فارس نسبت به پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران و رفع مشکل زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی کازرون اقدام کند.
بخرد اضافه کردیکی ازمشکلات گمرک کازرون، نبود جاده اتوبان و دسترسی راحت به محل گمرک است که امیدواریم که با انجام قرارداد درسال ۱۴۰۲ این مشکل حل شود.

هدایت اله دهقان اضافه کرد: با آغاز حمل اولین محموله، تمام کارهای گمرکی اعم از صادرات و واردات تجار در کازرون انجام می شود.

فرماندارویژه کازرون به تاخیر بیش ازیکساله فعالیت گمرک نوپای این شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: عملیاتی نشدن زیرساختهای اداری، ازجمله دریافت کد گمرکی بنام کازرون و ایجاد زیرساخت ارتباط اینترنتی مشکلات فراروی این گمرک بود که امروز همه این مشکلات حل شده است و با کد کازرون، محموله ها به صورت مستقیم به کشور مقصد ارسال می شود.

در پی مراسم، سه دستگاه تریلر سردخانه دار حامل ۷۵ تن انواع آب‌میوه و عرقیات گیاهی با هدف ارسال به مقصد کشور قطر پلمب شد و برای بارگیری در کشتی، راهی بندر دیر استان بوشهر شد.

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : ” ۱۲۲٫۱۴۰۱٫۵۸۲۷۳۸ “درخواست معرفی دو نفر از همکاران مورد تایید با ذکر مشخصات لازم به عنوان نماینده تام الاختیار ( به منظور درج کامنت پارامتریک و قابل توجه بانک مربوط به بررسی کسر تخلیه کالا و جهت ایجاد دسترسی مربوطه

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : ” ۱۲۳٫۱۴۰۱٫۵۹۵۲۲۹ “بخشنامه گمرک ایران در خصوص ثبت سفارش های صادره در ابتدای سال جاری ، که مطابق با ردیف تعرفه های نسخه ۲۰۲۲ نمانکلاتور صادر نشده 🔹 ۱ – امکان ویرایش شماره تعرفه در سامانه جامع تجارت وجود دارد . 🔹 ۲- اشخاصی که مبادرت به دریافت کد ساتا نموده اند امکان ویرایش حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری مهیا شده است .

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *