افزایش سقف برداشت از خودپردازها

سقف برداشت از خودپردازها

سقف برداشت از خودپردازها

مهران محرمیان درحاشیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص تعهدات پایان سال برای تأمین اسکناس مورد نیاز، گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال سقف برداشت‌ها را به صورت درون بانکی افزایش می‌دهیم و امسال نیز این موضوع در دستور کار است، به نحوی که پس از ابلاغ مصوبه اقدامات لازم انجام می‌شود.وی بیان کرد: افزایش رقم برداشت از طریق خودپردازها پس از پیشنهاد حوزه مربوطه انجام می‌شود.

گفتنی است، سامانه سمات، مخفف شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه بوده که وظیفه اصلی آن انجام امور مربوط به ثبت، نگهداری، انتقال مالکیت اوراق بهادار و تسویه است.

معاون فناوری نوین بانک مرکزی در مورد سامانه “سمات” گفت: نسخه جدید سامانه “سمات” آذر ماه عملیاتی شد و در کنار این سامانه، سامانه های دیگری هستند که می‌توانند کمک کنند تا مردم تسهیلات خرد را به راحتی دریافت کنند.

وی افزود: بحث کمبود اطلاعاتی که در پایگاه داده‌ اعتبارسنجی وجود داشت به سرعت در حال رفع شدن است و شرکت اعتبارسنجی نیز در حال به روز رسانی مدل اعتباری است.

معاون فناوری نوین بانک مرکزی گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته سقف برداشت از خودپردازها در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

محرمیان گفت: مدل اعتباری جدید شامل بخش‌های مختلفی است که برمبنای تسهیلات نیست و شامل پارامترهای دیگری است و پوشش تکمیلی نسبت به سامانه اعتبارسنجی فعلی خواهد داشت.

وی درباره اتصال بانک‌های دولتی به پنجره هوشمند، توضیح داد: هم اکنون یک بانک دولتی به پنجره هوشمند خدمات دولتی متصل شده است و دقیقا همان خدماتی را ارائه می‌دهد که بانک مرکزی ارائه می‌کند.

مشاهده قبلی

بخشنامه – شماره : ” ۳۱۸٫۱۴۰۱٫۱۷۴۳۲۲۳ “لزوم تعیین تکلیف اظهارنامه های ترخیص درصدی فاقد کد ساتا ، اعلام فهرست اظهارنامه های ترخیص درصدیفاقد کد ساتا به بانک عامل

مشاهده بعدی

بخشنامه – شماره : ” ۳۲۱٫۱۴۰۱٫۱۷۶۲۵۳۴ “درخواست ارائه مسایل و مشکلات در اجرای قوا۵و مقررات ، مصوبات و دستورالعمل های مزتبط۶با صادرات ، واردات ، ارزش ، تعرفه و ترانزی۵و سامانه‌های گمرکی بهمراه پیشنهادات

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *